Andi a rengetegben

Magamról

2020. március 15. - Andi a rengetegben

andi001_300.png

Sziasztok!

Pajor Andi vagyok. Ezt az oldalt azért hoztam létre, mert egy-egy túrám után többen szokták kérdezni, hogy milyen volt, hogy bírom, nem félek-e. Igyekszem a látottakról, átéltekről a lehető legrészletesebben írni, egyrészt mert nekem is szép emlék lesz majd, amikor 90 évesen fel szeretném eleveníteni az emlékeimet, másrészt hogy kedvet csináljak másoknak is a túrázáshoz, hogy lássák, mennyi csoda vár azokra, akik nem restek fölkelni a kényelmes kanapéról és bakancsot húzni a lakkcipő helyett.

Éveken át jártam az országban, utaztam időnként külföldre is, de 2018-ban elkezdtem az Országos Kéktúrát, aminek nagyon gyorsan szerelmese lettem, így ezen a blogon belül jórészt Kéktúrás élményeimről olvashattok. Emellett természetesen egyéb utakon is járok, egy részükről így vagy úgy szintén olvashattok.

2021. végén belefogtam a Dél-dunántúli Kéktúrába is. Nem titkolt célom, hogy az Alföldi Kéktúrát is befejezzem, s bezáruljon a kör, mely ezen a csodálatos országon végig vezet.

Remélem Ti is legalább annyira fogjátok élvezni az olvasást, illetve a képek, videók nézegetését, mint én a túrákat!

Amennyiben kapcsolatba szeretnél lépni velem, az alábbi e-mail címen teheted meg:

icebergfoto@gmail.com

A bejegyzés trackback címe:

https://andiarengetegben.blog.hu/api/trackback/id/tr4715523594
süti beállítások módosítása