Andi a rengetegben

Balaton körtúra: Almáditól Füredig

2022. ÁPRILIS

2022. június 01. - Andi a rengetegben

20220430_104810_300.jpgHosszú idő telt el, mióta megkezdtem ezt a túrát, de a tavaszi szép időben kedvet éreztem a folytatáshoz, így a tavaly ősszel bejárt Balaton-felvidéki kéktúra ezen szakaszával majdnem teljesen megegyező útvonalon haladtam, érintve a sok kilátót, melyek mindegyikére felmásztam, újra megcsodálva a szokásosan gyönyörű balatoni panorámát.

Ráadásul volt olyan szerencsém, hogy a csopaki Plul-malomnál idegenvezetést is kaptam a még ma is működőképes malom történetéről és működéséről. Ajánlom az egész túra bejárását, vagy csak a malom megtekintését a lelkes és fiatalos Simonyi Péter vezetésével.

A túráról készült képek megleshetők a galériában.

A bejegyzés trackback címe:

https://andiarengetegben.blog.hu/api/trackback/id/tr2817827843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása