Andi a rengetegben

Őszi séta Badacsonytomajtól Tapolcáig

2021. NOVEMBER

2022. május 18. - Andi a rengetegben

20211127_094710_300.jpgA borongós időnek is megvan a szépsége, érdemes ilyenkor is útnak indulni. Én is így tettem egy novemberi hétvégén.

Badacsonytomajból indultam, majd a Csönge-hegyen át érkeztem Káptalantótiba. Onnan egyenesen felmásztam a Csobáncra, majd a kerékpárúton érkeztem Tapolcára. Kellemes kirándulás, sok szép látnivaló, mely akár a fővárosból is könnyen elérhető még tömegközlekedéssel is, egy nap alatt. Még a szomorkás idő sem szegte kedvemet, így is alig tudtam válogatni a képek közül, melyek a galériában elérhetők.

A bejegyzés trackback címe:

https://andiarengetegben.blog.hu/api/trackback/id/tr5517786908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása