Andi a rengetegben

Drégelyvár körtúra

2021. FEBRUÁR 14.

2021. július 14. - Andi a rengetegben

20210214_102317_300.jpgDrégely vára azon kevés északi várak közé tartozik, ahol eddig még sosem jártam, így nyakamba vettem a Börzsönyt és szikrázó napsütésben, csodás havas tájakat átszelve a MÁV jóvoltából Nagyoroszi mellől, a várral azonos nevű vasúti megállóhelytől startoltam, hogy felfedezzem eme eldugott kis ékszer gyönyörűségeit.

Fagyott világban, csillogó jégcsodák mellett, egyedül csatangoltam a környéken, a csöndet pedig csak a lábam alatt ropogó hó törte meg. És a légzésem. Mintha a Föld szívdobbanásaival együtt lüktetett volna a szívem. Hagytam, hogy vigyenek az érzéseim, amik szabadon szárnyaltak. Egy kicsit melankolikus lett a film, de az akkori hangulatom is olyan volt, hát ez lett belőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://andiarengetegben.blog.hu/api/trackback/id/tr2016479656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása