Andi a rengetegben

Galyatető-Kékestető

2021. JANUÁR 29.

2021. július 11. - Andi a rengetegben

20210129_094252_300.jpgIsmét egy videós bejegyzéssel készültem nektek, hogy lássátok, télen is érdemes kimozdulni a négy fal közül. Ezúttal Galyatetőről indultam Kékestető felé a Mátrabérc útvonalán, ami részben egyezik a Kéktúra mátrai szakaszával.

Kezdő túrázóknak nem ajánlom pont ugyanezt az útvonalat, mert aki erre vállalkozik, az biztos olyan őrült, mint én.

A bejegyzés trackback címe:

https://andiarengetegben.blog.hu/api/trackback/id/tr216479634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rednek 2021.07.22. 15:49:22

Nem kell ehhez őrültnek lenni, csak egy kellően mozgáshiányos időszak, ami után alig várja az ember hogy a kimerülésig lefáradjon.
Többször megtettem ezt az utat, de mivel a kocsit általában Galyatetőn hagytam, vissza is kellett menni. Nem ugyanezen az úton, visszafelé Mátraháza és a Csór-réti víztároló mellett.
De ezeknek a túráknak a "csúcspontja" az volt, amikor "utolsó erőmmel" beestem a szálló éttermébe, vagy az előtte lévő kisvendéglőbe és többszörösen pótoltam a ledolgozott kalóriákat. De végül is nem fogyókúrás céllal tettem meg ezeket a túrákat, hanem ,mert jólesett.
süti beállítások módosítása