Andi a rengetegben

2021 legjobb kéktúrás pillanatai

2021. augusztus 11. - Andi a rengetegben

20210621_161837_300.jpgA korábbiakhoz hasonlóan a 2021-es évre is készítettem nektek egy videót abból a néhány napból, amikor a Kéket jártam. Az idei évben pótoltam a Dunántúlon hiányzó 15 km-es szakaszomat, valamint folytattam utamat Putnoktól, ahol 2020 őszén abbahagytam a gyaloglást.

Ebben a videóban ezekből a momentumokból láthattok egy kis ízelítőt, augusztus 15-étől pedig olvashatjátok az első idei túranapom beszámolóját.

A bejegyzés trackback címe:

https://andiarengetegben.blog.hu/api/trackback/id/tr8816631918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása